Hatar klä ut mig

Åh, så var det dags för årets Halloweenhysteri….. Ärligt talat så har jag inte riktigt fattat grejen med denna högtiden, den är ju liksom inte ens vår utan vi har ju kopierat den från USA.

halloween 1

Sorligt nog så är en av mina bästa vänner ett stort fan av Halloween och att ha fest där man måste klä ut sig…. Jag hatar klä ut mig, jag kan liksom aldrig komma på vad jag ska vara. Eftersom denna festen har börjat bli tradition så planerar folk i månader vad de ska ha på sig och köper särskilda linser och grejer. Så de går verkligen all in i detta med att klä ut sig…. SÅ jag känner att jag måste engagera mig betydligt mycket mer än jag brukar.

Just nu är jag inne på att vara Dracula men det känns lite trist också….. hm, får fundera vidare på detta känner jag. Någon som har några bra tips?

Lämna en kommentar